سال نو مبارک

۱۳۹۵/۱/۱ ۰:۴۵


سال نو مبارک

ما ابتدا، فقط یک ایده بودیم؛ تلنگر زدن به ذهن کودکان و نوجوانان و ورود به رویاهای آنها برای ساختن فردایی بهتر. نام‌مان را «فردازی» گذاشتیم و برای اجرای این ایده تلاش کردیم.
تیم فردازی در فروردین سال ۹۴، هنگامی که کارش را به صورت رسمی آغاز کرد ۴ نفر بود. امروز که آخرین ساعات روز پایانی سال ۹۴ را پشت سر می‌گذاریم، تیم فردازی ۹ نفر است و در کنار خود دوستان زیادی دارد که با انرژی مثبت، کمک‌های فکری و هدایای خود حمایتش کرده‌اند و می‌کنند. در کنار تمام افرادی که در نشست‌های هفتگی کنارمان بودند، تمام کسانی که برای بهتر برگزار شدن کارگاه‌ها حمایت‌مان کردند و برای بچه‌ها هدیه فرستادند، دوستان زیادی در شهرهای کوچک کشور پیدا کردیم که همراهی‌شان مایه دلگرمی‌مان برای پیمودن راه سخت‌مان بوده است.
تلاش ما با همراهی دوستان‌مان باعث شد طی برگزاری چهار دوره کارگاه معرفی مشاغل در چهار شهر بهشهر (استان مازندران)، قروه (استان کردستان)، کلشتر (استان گیلان) و نجف‌آباد (استان اصفهان) وارد دنیای بیش از ۲۰۰ نوجوان ۱۳ تا ۱۷ شویم و برای آنها گوشه کوچکی از دنیایی را به تصویر بکشیم که می‌توانند در آینده برای خود بسازند. آنها را در کارگاه‌های‌مان تبدیل به یک آتش‌نشان، یک عکاس، یک برنامه‌نویس، یک نساج، یک رنگرز، یک شیمیست، یک مدیر پروژه، صاحب یک کسب و کار الکترونیکی، یک تور لیدر، یک مدیر روابط عمومی کردیم. کمک کردیم با الگوی صحیح مصرف، الگوی انتخاب شغل آشنا شوند، شایعه‌ها را بشناسند و از پخش آن جلوگیری کنند، قدرت رویاهای‌شان را بشناسند در راستای تحقق آن تلاش کنند و بتوانند راحت «نه» بگویند و زمان‌شان را مدیریت کنند.
در آستانه سال ۹۵، ما دست تک تک کسانی که همراهی‌ و حمایت‌مان کردند را صمیمانه می‌فشریم و برایتان آرزوی سلامتی و آرامش می‌کنیم. و بزرگ‌ترین آرزوی‌مان را برای بچه‌های سراسر ایران کنار سبزه و آینه هفت‌سین می‌گذاریم؛ فردایی بهتر.
تیم فردازی (سامان سلطانی، مهدی بهرامی، آرش گل‌محمدی، مهدی خشنودی، شبنم کهن‌چی، عرفان تحریری، علیرضا بخشی، سعید سی‌سختی، محمد معصوم) سال ۹۵ را برای شروعی نو بهانه می‌کند. سال نو مبارک.

فردازی را دنبال کنید:

حامیان فردازی:

  • کانون فرهنگی آموزش - قلم چی
  • راهکارهای راهبردی فرداد
  • دانا
  • مجتمع آموزشی راهبرد
  • آموزش و پرورش شهرستان قروه
  • اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان قروه